شناسه : 13797
نویسنده : استان کردستان
عکس
بیانیه بسیج حقوقدانان کردستان به مناسبت روز قدس

بیانیه حقوقدانان کردستان در گرامیداشت روز قدس

القدس لنا

با گذشت چهار دهه از نامگذاری جمعه آخر سال به نام(( روز  قدس شریف )) و دفاع از مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین توسط بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) امروزدر آخرین جمعه ضیافت نور الهی  بار دیگر بیعتی دوباره خواهیم کرد با با آرمان های والای پیر و مراد سفر کرده مان .

قدس شریف گرچه به عنوان پاره تن اسلام پیکره ای غرق در خون وزخمی از ظلم  ظالمان و شقی ترین انسان های تاریخ دارد ولی به برکت بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی انشالله به یاری خدای متعال حق خود را از غاصبان جنایتکار پس خواهد گرفت . فاجعه اسف بار و شرم آور کشتار کودکان و زنان  و سکوت مرگ بار سازمان های به ظاهر حقوق بشری و در راس آنها سازمان ملل متحد در کشورهای فلسطین و یمن منجر به بروز نسل کشی و جنایت علیه بشریت شده و مدافعان حقوق انسان و آزادی خواهان جهان باید فریاد هیهات منه الذله و برائت از جنایتکاران برآورند و ندای مظلومیت این ملت های مظلوم را به گوش عالم فریاد بزنند.

متاسفانه با وجود همه ادعاهای حقوق بشری توسط کشورهای غربی امروزه هیچ صدایی از جانب این مدعیان دروغیان در واکنش به جنایات صهیونیست ها و شرکا و هم پیمانان مرتجع منطقه ای شان به گوش نمی رسد . ما بسیجیان حقوقدانان استان کردستان ضمن گرامیداشت سالروز نامگذاری جمعه آخر سال با نام روز قدس و محکومیت شدید کشتار کودکان و زنان و مردان مسلمان و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان ، از تمامی نهادهای بین المللی درخواست مینماییم در اقدامی فوری و جدی و قاطع به این نسل کشی ها پایان دهند و براین  اساس همچون سال های پیش با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مقاومت ((حاج قاسم سلیمانی )) {که خود در راه مقاومت و دفاع از مظلومین جهان به فیض شهادت نائل گردید} در جهت حمایت از مظلومان جهان تجدید بیعت مینماییم و ضمن اعلام انزجار از رژیم جنایتکارو کودک کش اسرائیل و نیز رژیم کودک کش سعودی اعلام میداریم که تا رسیدن ملت فلسطین و سایر ملت های نستضعف جهان به حقوق حقه خود و رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان وحشی از هیچ کوشش و حمایتی در این راه دریغ نخواهیم کرد و تا آخرین قطره خون در راه آرمان های انقلاب ایستادگی خواهیم نمود . و به وعده الهی در نصرت و پیروزی حق بر باطل و بازگشت قدس شریف به آغوش اسلام باور و ایمان قلبی داریم .

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.