شناسه : 33162
نویسنده : استان کردستان
عکس

رضایت پرونده قتل عمد به حرمت حضرت زهرا (س)

در راستای شیوه نامه پیگیری صلح در پرونده های قتل ، کارگروه های پویش صلح استان در جهت تلاش برای اخذ رضایت در پرونده های قتل توانسته اند از ابتدای سال جاری تاکنون 11پرونده قتل را به صلح و سازش و رضایت ختم کنند .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان ، یازدهمین رضایت پرونده قتل عمد استان کردستان در سال جاری رقم خورد

بهادر اسدی معاون قضایی رئیس کل و معاون حل اختلاف استان کردستان اعلام کرد : در راستای شیوه نامه پیگیری صلح در پرونده های قتل ، کارگروه های پویش صلح استان در جهت تلاش برای اخذ رضایت در پرونده های قتل توانسته اند از ابتدای سال جاری تاکنون 11پرونده قتل را به صلح و سازش و رضایت ختم کنند . 

معاون توسعه حل اختلاف استان افزود: یازدهمین پرونده قتل در قالب پویش به احترام حضرت زهرا (س) می بخشم ، منجر به اخذ رضایت شد. معاون توسعه حل اختلاف استان تشریح کرد: در سال ۱۴۰1 یک فقره نزاع منجر به قتل در شهرستان سنندج رخ داد و پرونده قتل در شعبه بازپرسی تشکیل شده و پس از تکمیل تحقیقات ، پرونده با صدور کیفر خواست به شعبه یک کیفری یک استان ارسال می گردد .

وی افزود : ستاد صبر استان کردستان بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا اصلاح ذات البین می باشد با ارجاع پرونده به صلحیاران ، جلساتی با متهم و اولیادم بصورت جداگانه برگزار می نمایند و خوشبختانه با تلاش های صلح یاران ، هیاتهای صلح و ریش سفیدان و بزرگ منشی اولیادم در شعبه یک کیفری یک استان باحضور اولیادم و متهم به قتل در اولین جلسه رسیدگی ، سومین پرونده قتل عمد، در پویش به احترام حضرت زهرا (ع) می بخشم و یازدهمین پرونده قتل عمد در سال جاری منجر به اخذ رضایت گردیدو قاتل از دار مجازات رهایی یافت .

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.